Obserwatorzy

6 stycznia 2013

:)

Jak tam u was?
Ja jeszcze tydzień szkoły i wyczekane FERIE :)
W kościele dziś byłam..a po kościele wyszłam z kuzynem na dwór :) A teraz myślę nad autocharakterystyką Małego Księcia :|
Jutro 7 lekcji - kartkówka z niemieckiego :| nie ma to jak mieć język niemiecki od 1 klasy podstawówki -.- 8 lat ... :/ masakrejszyn ... ale jest dobrze :)
Wczoraj zrobiłam projekt na zajęcia artystyczne - lata 70 Hm.. nawet ładnie mi to wyszło :) i ci Hipisi :) dobre stroje :D ;3 
A wy kiedy macie ferie? Jak je spędzicie? Ja zamulam w domu bodajże ale nie wiem jeszcze :)
Pozdro! :D
PrincesSsEmo089

2 komentarze:

kasiaxd pisze...

Teź przerabiamy małego Księcia. Niemieckiego uczę się drugi rok. Ja już mam drugi dzionek ferii i bardzo się ciesze ;D siedzę w domciu ;>

Unknown pisze...

Ja mam od 28 . 1